Helpdesk Informatica

De helpdesk informatica is bereikbaar tijdens de kantooruren (ma t.e.m. vr van 08.30 Ė 17.30 uur) op 09 376 06 98 of op . De helpdesk is bereikbaar voor huisartsen en medewerkers van AZ Alma die vanop afstand aan het werk zijn of voor leveranciers die eveneens een toegang hebben.

U kunt bij de helpdesk ICT terecht om storingen te melden voor softwarepakketten die door het ziekenhuis ter beschikking worden gesteld of om problemen m.b.t. de elektronische communicatie (mediring / medibridge) te melden. Indien u problemen wilt melden m.b.t. de elektronische communicatie, gelieve er dan voor te zorgen dat u concrete voorbeelden bij de hand hebt. Om de probleemanalyse vlotter te laten verlopen hebben wij minimaal volgende informatie nodig : uw RIZIV-nummer,naam van de patiŽnt, geboortedatum van de patiŽnt, tijdstip van het bericht ťn van welke dienst dit bericht afkomstig is.

In geval de ICT-medewerker van AZ Alma erom vraagt, kunt u door middel van deze link uw bureaublad tijdelijk vanop afstand met ons delen. Daarna selecteert u de naam van de ICT-medewerker om toestemming te geven om uw beeldscherm over te nemen. Na het beŽindigen van deze communicatie, is de verbinding met uw PC uiteraard voor ICT AZ Alma niet meer beschikbaar.

 
website ontwikkeling Connexon
Disclaimer © AZ Alma 2017