Geachte,

In ons ziekenhuis werd contactregistratie ingevoerd. Contactregistratie bestond al voor klassieke hospitalisatie (ten minste één overnachting in het ziekenhuis), voor behandelingen in het dagziekenhuis en voor eventuele contacten op onze diensten spoedgevallen. Contactregistratie werd ook ingevoerd voor ambulante contacten (consultaties, bloedafname, foto’s of scans op dienst radiologie (medische beeldvorming) en/of scans op dienst nucleaire geneeskunde).

Daarom dient u zich telkens vóór het ambulant contact (consultatie, bloedafname, foto/scan radiologie of foto/scan nucleaire geneeskunde) eerst aan te melden bij de dienst Inschrijvingen in de inkomhal van het ziekenhuis. Na de inschrijving krijgt u een aantal patiëntenetiketten mee, die u tijdens de consultatie dient te overhandigen aan de betrokken zorgverstrekker (arts, verpleegkundige of paramedicus).

Werkwijze :
1. U gaat naar de dienst Inschrijvingen in de inkomhal van het ziekenhuis
2. U meldt zich aan via de kiosk met uw identiteitskaart.
    - Als uw gegevens nog correct zijn en u hebt reeds een afspraak zal u patiëntenetiketten ontvangen om aan de betrokken zorgverstrekker te overhandigen.
    - Indien uw gegevens onvolledig of niet correct zijn, of wij hebben nog bijkomende vragen krijgt u een etiket met een nummer op. U neemt plaats in de wachtzaal. Als op het televisiescherm uw ticketnummer verschijnt, dan gaat u naar het aangegeven loket.
3. U gaat naar uw afspraak (consultatie, onderzoek (scan/foto) en/of bloedafname)
4. U overhandigt de etiketten aan de zorgverstrekker

Indien u zich niet aanmeldt met een identiteitskaart zal u ook tevens een etiket krijgen om u aan te melden bij een medewerker van dienst Inschrijvingen

Mogen wij u vragen om 20 minuten voor uw afspraak in het ziekenhuis aanwezig te zijn ? U moet rekening houden met het zoeken naar parkeerplaats en met de tijd die nodig is om u in te schrijven.

raadplegingen - Poli vragenlijst

Bevraging bezoekers raadplegingen (consultaties)

We willen de dienstverlening naar onze patiënten toe stelselmatig verbeteren en hebben daarom een vragenlijst opgemaakt om naar uw ervaringen te peilen.

Deze bevraging is nieuw in het ziekenhuis, nadat we eerder hiervoor al bij onze gehospitaliseerde patiënten aanklopten. Dokter Chantal Drieghe (dienst neurologie) en dokter Barbara Claerhout (dienst gastro-enterologie) werken mee in deze proefperiode aan deze bevraging. Zo krijgt u de kans als één van hun patiënten om deze vragenlijst in te vullen.

De proefperiode start op 13 juni 2016 en zal een aantal weken duren.

De enquête is anoniem. Invullen kan via uw computer, smartphone of tablet online gebeuren. Om deel te nemen, maakt u gebruik van de code onderaan deze brief. Deze code zorgt er enkel voor dat niet iedereen zomaar de enquête kan invullen.

We hopen dat u aan deze bevraging wilt meewerken, het duurt maar een paar minuutjes om alles in te vullen. Uw reactie kan leiden tot een nog betere dienstverlening.

Hierbij vindt u de link naar de vragenlijst : http://surveyanyplace.com/s/azap

laatste wijziging 16/03/2017
 
website ontwikkeling Connexon
Disclaimer © AZ Alma 2017