Geachte,

In ons ziekenhuis werd contactregistratie ingevoerd. Contactregistratie bestond al voor klassieke hospitalisatie (ten minste ��n overnachting in het ziekenhuis), voor behandelingen in het dagziekenhuis en voor eventuele contacten op onze diensten spoedgevallen. Contactregistratie werd ook ingevoerd voor ambulante contacten (consultaties, bloedafname, foto�s of scans op dienst radiologie (medische beeldvorming) en/of scans op dienst nucleaire geneeskunde).

Daarom dient u zich telkens v��r het ambulant contact (consultatie, bloedafname, foto/scan radiologie of foto/scan nucleaire geneeskunde) eerst aan te melden op de dienst inschrijvingen in de inkomhal van het ziekenhuis, zowel in campus eeklo als campus sijsele. Men zal u daar inschrijven in het administratief systeem. Na de inschrijving krijgt u een aantal pati�ntenetiketten mee, die u tijdens de consultatie dient te overhandigen aan de betrokken zorgverstrekker (arts, verpleegkundige of paramedicus).

Werkwijze :
1. U gaat naar de dienst inschrijvingen in de inkomhal van het ziekenhuis
2. U neemt een ticket en u neemt even plaats in de wachtplaats. Op het ticket staat een ticketnummer.
3. Als op het televisiescherm uw ticketnummer verschijnt, dan gaat u naar het aangegeven loket
4. U bent ingeschreven in ons administratief systeem �n u krijgt een aantal etiketten mee
5. U gaat naar uw afspraak (consultatie, onderzoek (scan/foto) en/of bloedafname)
6. U overhandigt de etiketten aan de zorgverstrekker

Mogen wij u vragen om 20 minuten voor uw afspraak in het ziekenhuis aanwezig te zijn ? U moet rekening houden met het zoeken naar parkeerplaats en met de tijd die nodig is om u in te schrijven.

Bevraging bezoekers raadplegingen (consultaties)

We willen de dienstverlening naar onze patiënten toe stelselmatig verbeteren en hebben daarom een vragenlijst opgemaakt om naar uw ervaringen te peilen.

Deze bevraging is nieuw in het ziekenhuis, nadat we eerder hiervoor al bij onze gehospitaliseerde patiënten aanklopten. Dokter Chantal Drieghe (dienst neurologie) en dokter Barbara Claerhout (dienst gastro-enterologie) werken mee in deze proefperiode aan deze bevraging. Zo krijgt u de kans als één van hun patiënten om deze vragenlijst in te vullen.

De proefperiode start op 13 juni 2016 en zal een aantal weken duren.

De enquête is anoniem. Invullen kan via uw computer, smartphone of tablet online gebeuren. Om deel te nemen, maakt u gebruik van de code onderaan deze brief. Deze code zorgt er enkel voor dat niet iedereen zomaar de enquête kan invullen.

We hopen dat u aan deze bevraging wilt meewerken, het duurt maar een paar minuutjes om alles in te vullen. Uw reactie kan leiden tot een nog betere dienstverlening.

Hierbij vindt u de link naar de vragenlijst : http://surveyanyplace.com/s/azap

 
website ontwikkeling Connexon
Disclaimer © AZ Alma 2017